Кафедра економіки та
бізнес-адміністрування

Головне меню

Стратегічний аналіз в підприємницькій діяльності

Мета: З’ясування сутності та особливостей стратегічного аналізу на підприємстві; визначення теоретичних та методологічних аспектів стратегічного аналізу; ознайомлення з вітчизняним та зарубіжним досвідом стратегічного аналізу; формування у студентів навичок практичного застосування прийомів і методів проведення аналітичних досліджень для визначення стратегій, розробки стратегічних планів, проектів і програм для забезпечення ефективного функціонування підприємств у динамічному ринковому середовищі.

Завдання: вивчення теоретичних засад управління змінами, методів аналізу ресурсів і компетенцій підприємства; набуття навичок аналізу і розвитку організаційної структури і культури підприємства, впливу на агентів стратегічних змін на підприємстві.

Предмет: методи та механізми здійснення стратегічного аналізу.

Перелік основних тем:

  1. Проблеми ефективного розвитку підприємства
  2. Стратегічний аналіз, його місце в стратегічному управлінні підприємством
  3. Стратегії підприємства як генеральний план розвитку бізнесу
  4. Аналіз зовнішнього середовища
  5. Аналіз внутрішнього середовища
  6. Методика SWOT-аналізу
  7. Бенчмаркінг – метод конкурентного аналізу
  8. Стратегічний аналіз конкурентних позицій підприємства на ринку
  9. Стратегічний аналіз життєвого циклу бізнесу
  10. Прогнозування в стратегічному аналізі
  11. Стратегічний аналіз фінансових результатів та інвестиційних проектів

Провідний викладач: к.е.н., доц. Мішеніна Н.В.

Регламент